Alejí klenů kolem rybníků
Krucemburk – Staré Ransko – Ždírec n. Doubravou. Délka 7 km. Odj. 7:53 ČD. Návrat 14:00, 16:06 ČD. Ved: Květa Janáčková. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Meandry Struhy
Veselí - Lepějovice - Meandry Struhy - Bílý kopec - Kokešov – Opočínek. Délka trasy 8 km / 13 km. Odjezd 7:58 ČD, návrat 12:47 / 15:15 Bus MHD č.15. Ved: L. Kvapilová. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Krajinou evropského rozvodí Labe - Dunaj
Čachnov – Zámecká studánka – Karlštejn - Svratka. Délka trasy 7,5 km. Odjezd 7:53 ČD. Návrat Bus + ČD 16:02. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Rýzmburk
Olešnice /okr. Náchod / - Rýzmburk - Starkoč . Délka trasy 14 km. Odjezd 8:35 ČD, návrat 17:17 ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Pardubická náměstí - trolejbusový výlet do historie
Masarykovo nám. – nám. Jana Pernera – nám. Legií – nám. Dukelských hrdinů – Zborovské nám. – nám. Republiky – Smetanovo nám. – Schwarzovo nám. – Komenského nám. – Pernštýnské nám. – Lázně Bohdaneč
Historickým trolejbusem Škoda 9Tr.
Sraz účastníků na zastávce MHD Třída Míru (u záchodků).
A zejména pro ty nejmenší: cestou zastávka na BOŽÍ ZMRZKU.
Jízdné ve výši 50 Kč se platí při nástupu do trolejbusu.
typ akce: Výlety do historie
Orientační plán města na nádraží
To, co na našem nádraží jest příchozími velmi postrádáno, jest orientační plán našeho města. Pardubice s blízkou Kunětickou horou těší se značné pozornosti cestujících, a tu jest naší povinností zájem cizinců o město jen zvýšiti. Pardubice, jako železniční uzel, jsou dále hojně navštěvovány cestujícími, kteří jsou nuceni čekati z jednoho vlaku na druhý, a tu z dlouhé chvíle zajdou si do města. Pozorujeme-li cizince, který dosud nezná naše město, tu shledáme, že jedinou cestou, kterou se ubírá, jest právě Willsonova tř. k náměstí, kde se obrátí a vrací se zpět k nádraží. Kdyby na nádraží byl řádný orientační plán města, na kterém by význačné budovy byly vyznačeny malou fotografií, tu jistě by mnohý z čekajících si po nahlédnutí plánu prohlédl město daleko podrobněji, než se tak děje dosud. Tak mnohý, ač by se zajímal o pernštejnský zámek, neví, kudy jest k němu přístup, zrovna z týchž důvodů málokdo shlédne novou reálku, sokolovnu atd. Náklad na zřízení orientačního plánu by nebyl tak veliký. Jiný prostředek propagační, který na nádraží postrádáme, jest jakákoliv informace o Kunětické hoře. Tam by měla býti vyznačena cesta na Kunětickou horu, upozornění, že na hoře možno dostati náležité občerstvení, vyznačiti jízdní plán autobusů, umístiti na nádraží řádné fotografie Kunětické hory (místo již starých, časem vyrudlých), uvésti, kde a za jaký poplatek možno opatřiti si autobusy k hromadné výpravě atd. Čilý Hradec umístil si na zastávce Stéblové pěkný orientační plán Hradce s jeho blízkým okolím, ale o v bezprostřední blízkosti se nalézající Kunětické hoře tam není nic, jen nepatrná tabulka na telegrafním ploupě. Zdá se, že těchto reklam dobře u nás nechápeme a jest to škoda.