Alejí klenů kolem rybníků
Krucemburk – Staré Ransko – Ždírec n. Doubravou. Délka 7 km. Odj. 7:53 ČD. Návrat 14:00, 16:06 ČD. Ved: Květa Janáčková. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Meandry Struhy
Veselí - Lepějovice - Meandry Struhy - Bílý kopec - Kokešov – Opočínek. Délka trasy 8 km / 13 km. Odjezd 7:58 ČD, návrat 12:47 / 15:15 Bus MHD č.15. Ved: L. Kvapilová. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Krajinou evropského rozvodí Labe - Dunaj
Čachnov – Zámecká studánka – Karlštejn - Svratka. Délka trasy 7,5 km. Odjezd 7:53 ČD. Návrat Bus + ČD 16:02. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Rýzmburk
Olešnice /okr. Náchod / - Rýzmburk - Starkoč . Délka trasy 14 km. Odjezd 8:35 ČD, návrat 17:17 ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Pardubická náměstí - trolejbusový výlet do historie
Masarykovo nám. – nám. Jana Pernera – nám. Legií – nám. Dukelských hrdinů – Zborovské nám. – nám. Republiky – Smetanovo nám. – Schwarzovo nám. – Komenského nám. – Pernštýnské nám. – Lázně Bohdaneč
Historickým trolejbusem Škoda 9Tr.
Sraz účastníků na zastávce MHD Třída Míru (u záchodků).
A zejména pro ty nejmenší: cestou zastávka na BOŽÍ ZMRZKU.
Jízdné ve výši 50 Kč se platí při nástupu do trolejbusu.
typ akce: Výlety do historie
Označení autobusů
Po pěkném označení pardubských autobusových stanic příli bychom di lepší označení samotných vozů. Po Wilsonově tř. projíždí vedle autobusů železniční firmy Holický a soukromých autobusů do Dřítče a Syrovátky celkem pět linek autobusů poštovních a to: do Bohdanče, Sezemic, Familie, resp. Kostelíčka, Pardubiček a Ostřešan. Stává se časro, že obecenstvo u stanic zastavuje vozy, ježto zpředu nejsou autobusy nijak označeny, a to z obavy, aby autobus, jeho trati mu neujel, raději zastaví každý, který kolem jede. Tím ovšem se doprava jen zdržuje. Této nesnázi dalo by se odpomoci jednoduchým a laciným označením tak, že na střechu autobusu nad řidičem umístila by se na 2 závěsy lehce vyměnitelná tabulka, řádně velká, na které by bylo viditelným písmem napsáno jméno konečné stanice, tedy: Bohdaneč, Sezemice, Holice, Damilie, Nemocnice, Ostřešany, Čívice atd. Tak by čekající obecenstvo již z dálky vidělo, zdali přijíždí jeho vůz. Pouhé jméno poslední stanice by úplně postačilo, ostatní by bylo na tabulkách dosud používaných za sklem vozu. Osvětlení tabulek není žádoucí, ježto všechny zastávky autobusů jsou pod kandelábry veřejného osvětlení a každý obyvatel např. Sezemic ví, že ze Sezemic nemůže autobus jinam jeti, než zase zpět do Pardubic. Přibude-li ještě trať do Heřmanova Městce a o výstavě k výstavišti, je řádné označení vozů nutností. Tato celá vymoženost dala by se hravě pořídit za 400 Kč.