Alejí klenů kolem rybníků
Krucemburk – Staré Ransko – Ždírec n. Doubravou. Délka 7 km. Odj. 7:53 ČD. Návrat 14:00, 16:06 ČD. Ved: Květa Janáčková. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Meandry Struhy
Veselí - Lepějovice - Meandry Struhy - Bílý kopec - Kokešov – Opočínek. Délka trasy 8 km / 13 km. Odjezd 7:58 ČD, návrat 12:47 / 15:15 Bus MHD č.15. Ved: L. Kvapilová. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Krajinou evropského rozvodí Labe - Dunaj
Čachnov – Zámecká studánka – Karlštejn - Svratka. Délka trasy 7,5 km. Odjezd 7:53 ČD. Návrat Bus + ČD 16:02. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Rýzmburk
Olešnice /okr. Náchod / - Rýzmburk - Starkoč . Délka trasy 14 km. Odjezd 8:35 ČD, návrat 17:17 ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Pardubická náměstí - trolejbusový výlet do historie
Masarykovo nám. – nám. Jana Pernera – nám. Legií – nám. Dukelských hrdinů – Zborovské nám. – nám. Republiky – Smetanovo nám. – Schwarzovo nám. – Komenského nám. – Pernštýnské nám. – Lázně Bohdaneč
Historickým trolejbusem Škoda 9Tr.
Sraz účastníků na zastávce MHD Třída Míru (u záchodků).
A zejména pro ty nejmenší: cestou zastávka na BOŽÍ ZMRZKU.
Jízdné ve výši 50 Kč se platí při nástupu do trolejbusu.
typ akce: Výlety do historie
Autobusy nové typové řady také v Pardubicích
V těchto dnech se konal v KD ROH Dukla v Pardubicích dvoudenní seminář, pořádaný pardubickým Domem techniky ČSVTS z iniciativy pobočky ČSVTS Dopravního podniku. Jeho hlavním cílem bylo seznámení s vývojem, technickými parametry a údržbou autobusů nové typové řady 730, které jsou již u několika uživatelů ve zkušebním provozu a budou v letošním roce jezdit i v Pardubicích. Podrobné informace podali vedoucí pracovníci úseků n.p. Karosa Vysoké Mýto a v diskusi vystoupili s praktickými zkušenostmi i zástupci uživatelů…
Jedním z nejobsažnějších diskusních příspěvků bylo vystoupení řidiče ČSAD Ostrava soudruha Kašpara, který poukázal na klady i nedostatky, s nimiž se i nového typu autobusu setkal a současně uvedl i příklady uplatnění některých vylepšení, která se mu v praxi osvědčila a jež by bylo vhodné řešit již při výrobě. Pracovníci Karosy připomínky pečlivě zaznamenávali a podali vysvětlení k těm návrhům, které z bezpečnostních či jiných důvodů realizovat nelze a přislíbili reagovat na ty, které přispějí ke zvýšení spolehlivosti vozidla a usnadní jeho pravidelnou údržbu…