Krajinou evropského rozvodí Labe - Dunaj
Čachnov – Zámecká studánka – Karlštejn - Svratka. Délka trasy 7,5 km. Odjezd 7:53 ČD. Návrat Bus + ČD 16:02. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Rýzmburk
Olešnice /okr. Náchod / - Rýzmburk - Starkoč . Délka trasy 14 km. Odjezd 8:35 ČD, návrat 17:17 ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Pardubická náměstí - trolejbusový výlet do historie
Masarykovo nám. – nám. Jana Pernera – nám. Legií – nám. Dukelských hrdinů – Zborovské nám. – nám. Republiky – Smetanovo nám. – Schwarzovo nám. – Komenského nám. – Pernštýnské nám. – Lázně Bohdaneč
Historickým trolejbusem Škoda 9Tr.
Sraz účastníků na zastávce MHD Třída Míru (u záchodků).
A zejména pro ty nejmenší: cestou zastávka na BOŽÍ ZMRZKU.
Jízdné ve výši 50 Kč se platí při nástupu do trolejbusu.
typ akce: Výlety do historie
Zříceniny hradů Zvířetice a Michalovice
Bakov n Jizerou - zříc. Zvířetice - Josefův Důl - zříc. Michalovice - Mladá Boleslav. Délka trasy 14 km. Odjezd 7:58 ČD, návrat 18:39 h. Arriva +ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Rozhledna Milíř
Nový Hradec Králové – Biřička – Milíř – Vysoká nad Labem. Délka trasy 7 km. Odjezd 8:35 h. ČD, návrat 15:34 Bus. Ved: K. Janáčková. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší nebo méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Obyvatelům Polabin
Když se zeptáte někoho z obyvatel největšího pardubického sídliště Polabiny, jak je spokojen se zdravotními službami v místě bydliště, většinou vám odpoví, že stav není plně uspokojivý. O to více je v sídlišti středem zájmu občanů, občanských výborů a dalších orgánů výstavba nového zdravotního střediska, do které se před třemi roky s odvahou pustil Stavební podnik města Pardubic…
Náklady na stavbu osm a půl miliónu korun převyšují rozsah akcí, na které jsou v podniku zvyklí, a v neposlední řadě měl podnik rozpracovanost na jiných místech. Tento důvod také vysvětluje, proč stavba několik měsíců nepokračovala…
Tři roky od zahájení výstavby střediska uplynuly a za další dva má a musí být stavební část hotova, neboť tak malý podnik si ani nemůže dovolit platit vysoké penále, které by plynulo z prodlení. A jak to vypadá na středisku nyní? Dokončuje se polovina hrubé stavby a velkým problémem je nedostatek tesařů, který postup prací brzdí. S druhou půlí se začne až po dokončení prvé neboť jeřáb nemá tak dlouhé rameno, aby mohl obsloužit celé staveniště najednou. Problémem je i kalové čerpadlo přislíbené až koncem tohoto roku…