Cestopisné putování po Číně
Přednáška Dominika Bartáka. Koná se v sále Jana Kašpara ve staré reálce na Komenského náměstí. Vstup zdarma, veřejnost zvána.
typ akce: Hovory o Pardubicku
Courání Hradeckými lesy potřetí
Hradec Králové - Courání Hradeckými lesy. Délka trasy 12 km. Odjezd 8:29 hod. vlak ČD+MHD, návrat 15:51/16:28 hod. ČD. Ved. P. Kožený. Turistická vycházka týmu A pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka na vlastní nebezpečí. Buřty nebo něco na gril s sebou.
typ akce: Turistické vycházky
Šachovská alej a PP Orlice
Horní Jelení- Šachovská alej-PP Orlice-Borohrádek. Délka trasy 8km. Odjezd od hl. n. BUS st.18 v 8,40hod. Návrat ČD- 14,55/15,28hod. Vede J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka na vlastní nebezpečí.
typ akce: Turistické vycházky
Paragrafy o sexu aneb znásilnění opět jinak
Přednáška JUDr. Miroslava Mitlohnera. Koná se v Revoluční ul. 5 v Praze 1. Vstup zdarma.
typ akce: Pražská pobočka KPP
Prohlídka vily Tugendhat
Pozvánka Klubu přátel Pardubicka na prohlídku vily Tugendhat v Brně (zapsané na seznamu kulturního dědictví UNESCO). Přihlásit se k účasti je možné v kanceláři Klubu přátel Pardubicka, kde bude od každého účastníka vybírána částka 450 Kč.
Sraz účastníků bude v 9 hodin před brněnským hlavním nádražím. Možná doprava individuálně vlakem RJ 1031 s odjezdem v 7:13 h nebo ČD R19 Svitava s odjezdem v 7:00 z pardubického hl.n. Jízdné si hradí každý sám. Prohlídka trvá 90 minut, po jejím skončení bude následovat komentovaná prohlídka Brna. Těší se na Vás Alena Milatová a Zdena Buryánková.
typ akce: Výlety do historie
KLUB PŘÁTEL PARDUBICKA NESOUHLASÍ S VÝSTAVBOU PROPOJKY PŘES ČERVEŇÁK

Rádi bychom zároveň upozornili, že most zvaný Červeňák se původně nacházel v centru města v místě dnešního Prokopova mostu, odkud byl v roce 1935 odstraněn právě z důvodu, že již tehdy nevyhovoval rostoucí dopravní zátěži. „Považujeme proto za minimálně nerozumné uvažovat o kyvadlovém vedení dopravy po mostě, který již před osmi desítkami let tehdejší představitelé města uznali za dopravně nevhodný,“ konstatuje Jan Řeháček, jednatel Klubu přátel Pardubicka.
V roce 2013 si nechal navíc magistrát zhotovit odborný posudek na stav mostu, který ve svém závěru konstatuje: „S ohledem na značnou korozi nosné konstrukce a další poruchy nelze opravu mostního objektu doporučit. Pravděpodobně ekonomičtější variantou by byla demolice mostu a výstavba nového mostu než nákladná oprava, kterou by nedošlo k výraznému prodloužení jeho životnosti.“ Z toho jednoznačně vyplývá, že se primátor města evidentně mýlí, pokud konstatuje, že odborný posudek popisuje technický stav mostu jako uspokojivý.
„Zároveň při zdlouhavosti přípravy výstavby silničních staveb v Pardubicích je možné předpokládat, že nyní avizované posunutí zahájení realizace stavby jihovýchodního obchvatu bude i nadále opakovaně odsouváno i v budoucnu a nedokážeme si představit, že by po chátrajícím mostě Červeňák jezdily kyvadlově vozidla ještě za dvacet a možná i více let,“ konstatuje Řeháček závěrem.