Letohrad - Kopečková pouť
Letohrad - zřic. hradu Kyšperk - Kopeček - Pustiny -Písečná u Rybníčka - Vakdštejn - Přírodní park Orlice - Letohrad Kopečková pouť. Délka trasy 14 / 7 km. Odjezd 7:07 h. ČD, návrat 14/15:03/16:00 ČD. Ved: A. Milatová. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Letohrad - Kopečková pouť
Letohrad – Václavské nám. – Zámecký park – Strašidelná jeskyně – Kyšperk - Letohrad. Délka trasy 6 km. Odjezd 7:07 h. ČD, návrat 15:56 h ČD. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší nebo méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Nová rozhledna Hamštejn
Malá Skála - Besedické skály - Koberovy - rozhl. Hamštejn - rozhl. Kozákov - Semily. Délka trasy 16 km. Odjezd 7:05 h. ČD, návrat 16:55 h. ČD. Ved: Z. Řehák. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Nivou Doubravy
Bílek – Sobiňov – Zahájský rybník – Hlína - Sobiňov. Délka trasy 7 km. Odjezd 7:53 h. ČD, návrat 14:00, 16:06 h ČD. Ved: A. Kulišová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší nebo méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
SLAVNOSTNÍ OTEVŘENÍ TERMINÁLU J.KAŠPARA V PARDUBICÍCH Historický okamžik v dějinách města
V pondělí 15.ledna t. r. slavnostně otevřeli hejtman Pardubického kraje M.Netolický a primátor města M.Charvát nový terminál J.Kašpara. Ač si p. hejtman dodatečně v MFD stěžoval na tupé nůžky při stříhání pásky, slavnostní večer proběhl velkolepým způsobem a ve znamení skutečnosti, že šlo o historický okamžik v dějinách města srovnatelný snad jen s napojením Pardubic na hlavní železniční trať (1845). Řekl jsem při této příležitosti východočeské televizi V 1, že to byl právě ing. Jan Kašpar, jenž byl roku 1918 pověřen jako člen t. zv. Leteckého sboru řízením výstavby pardubického letiště. Do roku 1919 došlo však jen k úpravám terénu a ?pro nedostatek materiálu? (P.Sviták) projekt skončil. Škoda jen, že osobní účast praneteře J.Kašpara dr. Evy Perrové se synem na slavnostním večeru nebyla více využita pozváním na pódium při stříhání pásky. Pozváno bylo 500 hostů.Terminál vystavěly firmy STRABAG a Chládek-Tintěra za stavebního dozoru J.Požára. Ředitelka letiště H.Šmejkalová uvedla, že „terminál je moderní a účelný, s kapacitou na odbavení dvou letadel najednou, přímo u stojánek pro velká dopravní letadla. Co se týče provozních a bezpečnostních technologií, je srovnatelný s pražským letištěm“ (MFD 12.1.2018).
Koncem března 2018 se má stávající nabídka (Pardubice-Moskva, Petrohrad, Samara, Jekatěrinburg, Ufa, Kazaň, Londýn) rozšířit o linku do Alicante (Španělsko). Stavba nové odbavovací haly začala v červnu 2016 a přišla přibližně na čtvrtinu miliardy Kč. Peníze zajistili akcionáři EBA, tedy město Pardubice – vlastník dvou třetin akcií – a Pardubický kraj jako třetinový vlastník. Ostrý provoz začal v únoru t. r.