Zřícenina hradu Kyšperk
Letohrad – Zámecký park – Kyšperk – Kaple sv. Jana Nepomuckého – Písečná u Rybníčka – Valdštejn – Hrubý kámen – Letohrad. Délka trasy 14 km. Odjezd 9:06 hod. vlak ČD+LEO, návrat 16:55 hod. LEO+ČD. Ved. A. Milatová. Turistická vycházka týmu A pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka. Na vlastní zodpovědnost.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Kyšperk
Letohrad – Zámecký park – Kyšperk – Zámecká zahrada – Letohrad. Délka trasy 7 km. Odjezd 9:06 hod. vlak ČD+LEO, návrat 14:55 hod. LEO+ČD. Ved. J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B pro méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka. Na vlastní zodpovědnost.
typ akce: Turistické vycházky
Paragrafy o sexu aneb znásilnění opět jinak
Přednáška JUDr. Miroslava Mitlohnera. Koná se v Revoluční ul. 5 v Praze 1. Vstup zdarma.
typ akce: Pražská pobočka KPP
PP Úpolíny u Kamenice
Trhová Kamenice, Modrý lom, Kamenný vrch, Upolínová louka, rybníky, Trhová Kamenice. Délka trasy 7,5km. Odjezd BUS v 8,05h. st. 13. Návrat BUS+ČD v 15,01/16,05h. Vede K. Janáčková. Turistická vycházka týmu B pro méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka. Na vlastní zodpovědnost.
typ akce: Turistické vycházky
Staročeské muzeum Trusnov
Uhersko – Trusnov – Horní Jelení. Délka trasy 12 km. Odjezd 8:45 hod. vlak ČD, návrat 15:22 BUS / 17:18 hod. BUS+ČD. Ved. P. Kožený. Turistická vycházka týmu A pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka. Na vlastní zodpovědnost.
typ akce: Turistické vycházky
Vyšehradský hřbitov v Praze a Pardubicko

Pichlova žena vedla doma společenský salon, kde vyučovala francouzštinu. Pod přijatým pseudonymem Marie Čacká (selka zpod Kunětické hory – její muž zde založil tradiční třešňové slavnosti) roku 1845 napsala i báseň „Radostný ohlas Pardubčanů při slavném otevření železné dráhy (roz. železnice – pozn. J. K.) dne 20. srpna 1845“, jež bývá připisována i dr. Pichlovi. Báseň začíná příznačně:
„Hle! co příval velikán se blíží. Fičí, sténá, že se vesmír třese. S poděšením lid úzkostný zhlíží, snad on zkázu a zmar nám přinese.“ Bohužel „zmar“ přinesl vlak již 9. září t.r. projektantovi trati Olomouc – Praha ing. Janu Pernerovi (1815 – 1845). Ten skonal po známé nehodě v choceňském tunelu v domě svých rodičů v náručí dr. Pichla 12. září 1845. Obětavá péče dr. Pichla byla již zbytečná…
Manželé Pichlovi byli roku 1848 v Pardubicích – obrazně řečeno – „motorem“ revoluční činnosti. V březnu t.r. tiskl dr. Pichl 1. (a poslední) číslo 1. pardubického časopisu „Pardubický hlasatel svobody a lidu práva“. Místní Němci (hlavně syn purkmistra
Beneschowskyho) spustili povyk a vyhrůžky… Pichlovi odešli raději tajně v noci (do Prahy, ale pardubické intermezzo jejich života zachoval později dr. Pichl ve své knize „Vzpomínky starého vlastence“.
Památku manželů Pichlových uctily Pardubice nazváním dvou ulic – Pichlovy a Čacké.