Zřícenina hradu Kyšperk
Letohrad – Zámecký park – Kyšperk – Kaple sv. Jana Nepomuckého – Písečná u Rybníčka – Valdštejn – Hrubý kámen – Letohrad. Délka trasy 14 km. Odjezd 9:06 hod. vlak ČD+LEO, návrat 16:55 hod. LEO+ČD. Ved. A. Milatová. Turistická vycházka týmu A pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka. Na vlastní zodpovědnost.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Kyšperk
Letohrad – Zámecký park – Kyšperk – Zámecká zahrada – Letohrad. Délka trasy 7 km. Odjezd 9:06 hod. vlak ČD+LEO, návrat 14:55 hod. LEO+ČD. Ved. J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B pro méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka. Na vlastní zodpovědnost.
typ akce: Turistické vycházky
Paragrafy o sexu aneb znásilnění opět jinak
Přednáška JUDr. Miroslava Mitlohnera. Koná se v Revoluční ul. 5 v Praze 1. Vstup zdarma.
typ akce: Pražská pobočka KPP
PP Úpolíny u Kamenice
Trhová Kamenice, Modrý lom, Kamenný vrch, Upolínová louka, rybníky, Trhová Kamenice. Délka trasy 7,5km. Odjezd BUS v 8,05h. st. 13. Návrat BUS+ČD v 15,01/16,05h. Vede K. Janáčková. Turistická vycházka týmu B pro méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka. Na vlastní zodpovědnost.
typ akce: Turistické vycházky
Staročeské muzeum Trusnov
Uhersko – Trusnov – Horní Jelení. Délka trasy 12 km. Odjezd 8:45 hod. vlak ČD, návrat 15:22 BUS / 17:18 hod. BUS+ČD. Ved. P. Kožený. Turistická vycházka týmu A pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka. Na vlastní zodpovědnost.
typ akce: Turistické vycházky
Zprávy 11-12 / 2003
F. Udržal a Pardubicko 4. DO PENZE

Ačkoliv byl Udržal v době svého předsednictví vlády kritizován i mnoha svými stranickými odpůrci a intrikány, po své demisi byl na sjezdu republikánské strany v roce 1932 již ??chválen za velkých ovací za vysilující práci a za vše, co?pro naše zemědělství a náš stát po dobu své odpovědné vládní působnosti konal??. V rámci agrární strany byla nově vytvořena ?Komise pro tělovýchovu a brannost?, jejímž předsedou se Udržal stal. Zdůrazňovala úkol národní obrany a nutnost ??soustředit mravní i hmotné síly k vybudování armády??. V roce 1935 se stal senátorem a zůstal jím až do roku 1938, kdy se mandátu vzdal ze zdravotních důvodů.
PARDUBICKÁ NÁDRAŽÍ

Letos uplynulo 45 roků od doby, kdy 1. května 1958 vyjel z nového nádraží slavnostně vyzdobený rychlík do Bratislavy a tím byla také předána k svému účelu nová nádražní budova. Je to již postupně třetí nádražní objekt od roku 1845. Každý má svůj vlastní osud. Připomeňme si v této souvislosti jejich historii.
Jan Perner, český železniční technik mlynářského původu

Pokud by se někdo postavil s mikrofonem v ruce v Pernerově ulici v Pardubicích a začal zjišťovat u kolemjdoucích chodců (ve stylu televizního zábavného pořadu Nikdo není dokonalý), kdo je Jan Perner a proč se v Pardubicích po něm jmenuje jedna z ulic, ústících do třídy Míru, nemusel by být výsledek takového zjišťování nutně smutný a truchlivý, jak bychom mohli očekávat v případě jiných osobností. Od mnoha občanů, zvláště starší generace, bychom se mohli nadít i uvedení nečekaných podrobností.
160 LET OD ZAHÁJENÍ STAVBY ŽELEZNICE Pardubice - Praha

Je to již 14 let, co byl uveřejněn můj příspěvek o inženýru Janu Pernerovi (1815 ? 1845) ve Zprávách klubu přátel Pardubicka. Mezitím proběhly vzpomínkové slavnosti v Pernerově rodišti. V Bratčicích se z mého postřehu sešli místní rodáci, ctitelé Jana Pernera, jeho příbuzní i oficiální zástupci Českých drah. Bylo to v jubilejních letech 1995 a 2000. K Pernerovi a k Pardubicku mám vztah jako inženýr dopravních staveb. Navíc s Pernerem a jeho rodištěm jsem spojen i příbuzensky. 1)